Hoe plaats ik een bestelling bij Peachy?
Wat leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen! Heb je een leuk item gezien, klik dan op de groene knop "bestellen" Uitgeshopt? Dan is het tijd om de bestelling af te ronden. Nu volgen er 4 stappen:
Stap 1: Gegevens
In deze stap vul je jouw adresgegevens in. Wens je de bestelling op een ander adres te ontvangen, dan vink je het vakje: ''Afleveradres indien anders'', aan.
Stap 2: Verzenden of ophalen in de winkel?
Bij ons kun je kiezen om het bestelde pakket te laten versturen of om het bestelde pakket zelf op te halen in één van onze winkels! Wij nemen contact met je op via Whatsapp zodra het pakket klaar ligt voor je.
Stap 3: Hoe wil je betalen?
Bij ons heb je de keuze uit verschillende betaalmethodes:
- iDEAL
- Afterpay: veilig achteraf betalen
- Bancontact
- GiroPay
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Bank overschrijving
Stap 4: Controle
Je ziet nu een overzicht van de bestelde items en je adresgegevens, controleer al deze gegevens goed! Nadat de bestelling is geplaatst, is het namelijk niet meer mogelijk deze gegevens aan te passen.
Je bent nu nog maar 1 klik verwijderd van het plaatsen van jouw bestelling bij Peachy! Klik op de groene button ''afrekenen''. Je bestelling is nu definitief en zal direct door ons worden verwerkt.
* Vergeet niet de algemene voorwaarden te lezen en te accepteren.
* Als extra optie kun je een account aanmaken bij ons(erg handig voor de volgende keer)
* Als extra optie kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief, dan word jij als eerste op de hoogte gehouden van onze acties, trends & kortingen!
Heb ik een account nodig om bij Peachy te shoppen?
Het is wel aan te raden, maar niet verplicht! Tijdens het afrekenen krijg je de keuze of je een account aan wilt maken. Het gemak van een account is dat je met de volgende bestelling sneller door het afreken proces heen zult zijn en je kunt al jouw bestellingen eenvoudig terug vinden in een overzicht.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Helaas is het na het plaatsen van een bestelling niet meer mogelijk je bestelling te wijzigen, deze wordt direct na het bestellen al verwerkt. Natuurlijk kan je het altijd proberen en contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@peachy.nl
Onze klantenservice is geopend van van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur. Vermeld duidelijk wat er gewijzigd moet worden en vermeld altijd het ordernummer en je volledige naam.
Kan ik mijn verzendadres wijzigen?
Helaas is het na het plaatsen van een bestelling niet meer mogelijk je verzendadres te wijzigen, de bestelling wordt direct na het bestellen al verwerkt. Natuurlijk kan je het altijd proberen en contact opnemen met onze klantenservice: klantenservice@peachy.nl
Onze klantenservice is geopend van van maandag tot en met zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur. Vermeld duidelijk het nieuwe verzendadres en vermeld altijd het ordernummer en je volledige naam.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?
Het kan helaas een keer gebeuren dat de bestelling die je hebt ontvangen niet klopt of incompleet is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst of jouw bestelling juist is. Mocht je bestelling niet kloppen, dien je binnen 24 uur na ontvangst hier een melding bij ons van te maken via klantenservice@peachy.nl! Vermeld duidelijk wat er niet klopt en vermeld altijd het ordernummer en je volledige naam. Dan gaan wij ons best doen om het zo goed mogelijk op te lossen! Wij werken met een vierogen-beleid, dat houdt in dat er altijd 2 verschillende personen 1 order nakijken. Boven onze inpak tafel hangt een camera die alle pakketjes en het inpak proces vastlegt. Wij controleren deze beelden zodra er een melding is gedaan van de ontbrekende items en zullen zo kunnen bevestigen of er inderdaad iets mis is gegaan.
Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?
Ondanks dat wij alle items altijd goed controleren op gebreken, kan het helaas een keer voorkomen dat je toch een item ontvangt dat kapot, beschadigd of vies is. Controleer daarom altijd direct na ontvangst van jouw bestelling of een item geen gebrek bevat. Mocht je bestelling kapot, beschadigd of vies zijn, dien je binnen 24 uur na ontvangst hier een melding bij ons van te maken via klantenservice@peachy.nl! Vermeld duidelijk wat er kapot, beschadigd of vies is vermeld altijd het ordernummer en je volledige naam. Dan gaan wij ons best doen om het zo goed mogelijk op te lossen! Wij werken met een vierogen-beleid, dat houdt in dat er altijd 2 verschillende personen 1 order nakijken. Boven onze inpak tafel hangt een camera die alle pakketjes en het inpak proces vastlegt.
Betaal ik verzendkosten als ik mijn artikelen zelf ophaal in de winkel?
Uiteraard niet! Dit is geheel gratis.
In welke filialen kan ik mijn bestelde pakket ophalen?
Tijdens het bestelproces krijg je de keuze om het pakket op te halen in één van onze Peachy winkels.
- Heb je gekozen voor ophalen bij filiaal Peachy Enschede?
Dan kun je het pakketje ophalen aan de H.J. Van Heekplein 82, 7511HN Enschede
- Heb je gekozen voor ophalen bij filiaal Peachy Hengelo?
Dan kun je het pakketje ophalen aan de Nieuwstraat 7, 7551CS Hengelo
Wanneer ligt mijn bestelde pakket klaar in de winkel?
Nadat jouw bestelling is geplaatst nemen wij contact met je op via Whatsapp zodra het pakket klaar ligt voor je. Het pakket ligt vaak al binnen 1 uur klaar voor je(tijdens winkel openingstijden)
Wat moet ik meenemen als ik mijn bestelling kom ophalen in de winkel?
- Neem voor de zekerheid een geldig legitimatiebewijs mee
Geen tijd om zelf je pakket op te halen? Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. Er zijn wel punten waar je rekening mee moet houden.
Degene die jouw pakket ophaalt:
- Neemt haar/zijn eigen geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie)
- Moet jouw adres kunnen opgeven
- Moet jouw ordernummer kunnen opgeven(ontvang je per email)
Welke betaalmethodes accepteert Peachy?
Bij ons heb je de keuze uit verschillende betaalmethodes:
- iDEAL
- Afterpay: veilig achteraf betalen
- Bancontact
- GiroPay
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- Maestro
- Bank overschrijving
Hoe werkt online betalen met AfterPay - achteraf betalen?
AfterPay voert voor Peachy het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay. (https://www.afterpay.nl/zo-werkt-afterpay)
Hoe gebruik ik een Peachy kortingscode?
Wat een geluk dat je een kortingscode hebt van Peachy!
Een kortingscode is eenvoudig te verzilveren door deze in te vullen in je winkelmandje, je vindt hier een kopje: Kortingscode.
Wij werken bijna nooit met kortingscodes omdat wij altijd garant staan voor de scherpste prijs.