Wat is de bedenktijd voor een retour?
Is je bestelling toch niet helemaal naar wens of voldoet een item niet helemaal aan je verwachtingen? Jammer, maar dat kan gebeuren!
Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Behandel de artikelen en verpakking met zorg. Wij nemen artikelen niet retour indien:
- De verpakking en artikelen niet meer in originele staat zijn inclusief labels & tags
- De artikelen zijn gedragen
- Er getracht is een artikel zelf te repareren
- De artikelen ruiken naar rook, eten of parfum
- Er make-up vlekken op de artikelen zitten
- Schoenendozen beschreven of beplakt zijn
- Je retourzending te laat door ons wordt ontvangen
Sieraden en panty's mogen vanwege hygiëne niet geruild of geretourneerd worden.
Mocht je bestelling niet kloppen of beschadigd zijn, dien je binnen 24 uur na ontvangst hier een melding van te maken.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Optie 1: (Erg gemakkelijk) (PostNL retourlabel)
- Neem contact met ons op via het contactformulier op onze webshop of stuur een e-mail naar klantenservice@peachy.nl
- Vermeld minimaal de volgende informatie: naam, ordernummer (vind je op de orderbevestiging), e-mailadres en meld dat je een PostNL retourlabel wil ontvangen.
Zodra wij het verzoek ontvangen hebben, sturen wij jou een retourlabel per e-mail. Vervolgens rond je de retouraanvraag af in onze veilige retouromgeving.
- Plak het retourlabel op het retourpakket inclusief ingevuld retourformulier en breng het pakket het liefst zo snel mogelijk naar een PostNL punt voor een snelle verwerking.
Optie 2: (Vervoerder naar keuze)
Uiteraard kun je de bestelling ook retourneren via een vervoerder naar keuze.
- Vul op het bijgeleverde retourformulier in welke items je gaat retourneren en de reden hiervan.
- Verpak daarna de items in de originele verpakking inclusief het ingevulde retourformulier.
- Plak de bijgeleverde retoursticker op het retourpakket en breng het pakket het liefst zo snel mogelijk naar een pakketpunt naar keuze voor een snelle verwerking.
(We sturen altijd een retoursticker mee, let op: dit is geen retourlabel)!
Peachy.nl
Nieuwstraat 7
7551CS Hengelo
Nederland
Wat zijn de retourkosten?
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Voor een retour via ons retoursysteem betaal je voor een PostNL pakketlabel €6,75 en voor een PostNL brievenbuslabel €4,10. Vergeet niet het verzendbewijs van PostNL te bewaren.
- Bij het retourneren via een pakketpunt naar keuze: de kosten voor het retourneren verschilt per vervoerder, wij hebben hier helaas geen grip op. Vergeet niet het verzendbewijs van het gekozen pakketpunt te bewaren.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
- Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
- Zodra wij de retourzending volgens de retourvoorwaarden hebben ontvangen wordt je retour binnen 5 werkdagen door onze administratie verwerkt.
- Indien de gehele bestelling wordt geretourneerd, ontvang je ook de verzendkosten van de heenzending retour. Indien je een deel van de bestelling retourneert, ontvang je de verzendkosten van de heenzending niet retour.
Mag ik mijn online retourpakket ook terugbrengen bij een Peachy winkel?
Ja dat mag zeker! Geen enkel probleem.
Zie bovenstaand kopje: ''Retourneren" voor de retourvoorwaarden
Wat zijn de retourkosten bij het terugbrengen van je online retourpakket in een Peachy winkel?
Er zijn geen retourkosten! Dit is geheel gratis. Vergeet niet het afleverbewijs van Peachy te bewaren.
In welke filialen kan ik mijn online retourpakket terugbrengen?
Peachy Hengelo
Nieuwstraat 7
7551CS Hengelo
Peachy Enschede
H.J. Van Heekplein 82
7511GV Enschede
Vergeet niet het afleverbewijs van Peachy te bewaren.
Kan ik mijn bestelling ruilen?
Het is helaas niet mogelijk om een artikel online te ruilen. Wil je een andere kleur of maat dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen en de verkeerd bestelde kleur of maat terug sturen naar ons.
Extra service:
Woon je in de buurt van Enschede of Hengelo? Je kunt je online aankopen ook ruilen in één van onze filialen. Hier gelden dezelfde voorwaarden voor wanneer je een product retourneert.
Zie bovenstaand kopje: ''Retourneren"